Úřad městské části Brno-sever
Naleznete zde informace o činnosti zvolených zastupitelů, práci odborů, novinkách na úřední desce nebo tiskové zprávy vztahující se k naší městské části.
- Usnesení rady
- Usnesení zastupitelstva
- Jednací řád zastupitelstva
- Novinky na úřední desce
- Kontakty na odbory
- Výběrová řízení personalistika
- Czech POINT
- Registr smluv
Stížnosti
Číslo a uvozovací text |
Obsah položky |
|
1 |
Identifikační číslo |
001 |
2 |
Kód |
|
3 |
Pojmenování (název) životní situace |
STÍŽNOST |
4 |
Základní informace k životní situaci |
Podání vyjadřující určitý projev nespokojenosti s něčím nebo s někým a týká se osobních zájmů osoby, která je učinila. Za stížnost se nepovažují návrhy na zahájení řízení, odvolání, námitky proti jednotlivým úkonům a opatřením spojeným s výkonem rozhodnutí podle zvláštních předpisů. |
5 |
Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.) |
Fyzická osoba, která podává stížnost a dosáhla věku 18 let. Právnická osoba. |
6 |
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace |
Stížnost nemá předepsanou formu a náležitosti, musí být, však patrné kdo ji činí a jaké věci se týká. |
7 |
Jakým způsobem můžete zahájit této řešení životní situace |
Stížnosti se podávají písemně, při ústním podání zaměstnanec sepíše záznam. Stížnosti je možné zaslat poštou, doručit osobně. |
8 |
Na které instituci životní situaci řešit |
ÚMČ Brno-sever, Bratislavská 70, 601 47 Brno |
9 |
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit |
Odbor organizační, I. patro dv. č. 22, telefon 532 151 250 |
10 |
Jaké doklady je nutné mít s sebou |
Nejsou požadovány |
11 |
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici |
Formulář ani forma stížnosti není stanovena. |
12 |
Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit |
Bez poplatku. |
13 |
Jaké jsou lhůty pro vyřízení |
30 dnů ode dne, kdy byly doručeny ÚMČ Brno-sever.
O případném prodloužení lhůty (maximálně 60 dnů) rozhodne tajemník úřadu. |
14 |
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace |
Příslušné odbory, kterých se stížnost týká. |
15 |
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány |
Nejsou. |
16 |
Elektronická služba, kterou lze využít |
|
17 |
Podle kterého právního předpisu se postupuje |
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ust. § 16 odst. 2 písm. g), odst. 3, ust. § 17. Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ust. § 175. Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ust. § 16a. |
18 |
Jaké jsou související předpisy |
Listina základních práv a svobod, uvozená Ústavním zákonem č. 23/1991 Sb., ust. § 102 odst. 2 písm. n) zák. č. 128/2000 Sb., o obcích, Statutem města Brna, Organizačním řádem ÚMČ Brno-sever, Pravidla pro přijímání, evidování a vyřizování stížností |
19 |
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují |
Opravné prostředky nelze uplatnit, pouze lze podat opakovanou stížnost, pokud obsahuje nové skutečnosti |
20 |
Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností |
Nejsou |
21 |
Nejčastější dotazy |
|
22 |
Další informace |
|
23 |
Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě |
|
24 |
Související životní situace a návody, jak je řešit |
|
25 |
Za správnost popisu odpovídá útvar |
Organizační odbor |
26 |
Kontaktní osoba |
|
27 |
Popis je zpracován podle právního stavu ke dni |
1. 9. 2007 |
28 |
Popis byl naposledy aktualizován |
6. 4. 2016 |
29 |
Datum konce platnosti popisu |
Bez omezení |
30 |
Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace |
Formuláře: